WELKOM OP DE BLOG VAN BRACCO ITALIANO REU . KARRO-ARMATO di CACCIOLA ( Milan )















donderdag 6 januari 2011

Fiéro 26-01-2001 ---- 06-01-2011


Vandaag heb ik besloten Fiéro verder lijden te besparen.
De strijd tegen de kanker kon hij nooit niet winnen,en mijn aller grootste vriend zo te zien wegteren,deed te veel pijn.Wat heb ik een fijne jaren met hem mogen hebben.Op show gebied heb ik vele overwinningen met hem beleefd,geweldig vond hij die aandacht,en je kon dan ook niet om hem heen.Altijd was hij met mij op pad, waar ik ook heen ging,Mup wilde altijd mee.Vergeten zullen we hem nooit,maar dankbaar ben ik , dat hij toch bijna tien jaar mijn allergrootste vriend mocht zijn.
Dag lieve Mup.

6 opmerkingen:

Rommert zei

hoi Sonja,


hierbij nogmaals veel sterkte met het verlies. je moet bedenken dat hij in jullie roedel een prachtig leven heeft gehad. met kameraden en echte vrienden en een hele goede roedelleidster.
groet Rommert en Nelleke

Flintie zei

Hoi Sonja en Oscar,
Veel sterkte met het verlies van Fiéro. Moet er niet aan denken de beslissing ooit te moeten maken.

Brigitte zei

Ach Sonja je Mup. Het is wel een eerlijke beslissing om
hem te laten gaan maar het maakt het gemis niet
minder natuurlijk.
Sterkte voor jou en Oscar.


groet Brigitte

Sonja zei

Dank jullie voor je lieve woorden.
Het mag de beste beslissing zijn,maar zo voelt het nog niet.
Ik voel me,alsof er een vrachtwagen over me heen gereden is,kloppende slapen en een baksteen in mijn maag.Dit soort dingen is zwaar Klote.Inderdaad mijn dwaze ,domme grote lieve Mup.! maar ik mag nog blij zijn dat ik hem bijna 10 jaar gehad hebt,dat is vele binnen ons rad ook niet gegeven.

Bracco Italiano Sequins Bellona "Donna" zei

Hallo Sonja en Oscar,

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Zoek steun in de mooie showsuccessen die jullie met Fiero mochten beleven.

Groet, Rob en Karin en de honden.

Anoniem zei

PFfff sonja ik lees het nu pas .
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies !

Wat zal je die lieve mup missen :(

Groetjes Monique en Marco